Reklamaatio
Haluamme asiakkaidemme olevan tyytyväisiä. Jos olet tyytymätön johonkin, toivomme sinun kertovan siitä meille, jotta voimme tehdä parhaamme tilanteen korjaamiseksi. Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, niin pyrimme ratkaisemaan asian mahdollisimman pian. Pyrimme oppimaan saamastamme palautteesta ja tekemään pankista entistä paremman asiakkaillemme.
Jos päätät tehdä kirjallisen valituksen puhelinkeskustelun jälkeen, voit lähettää sen osoitteeseen valitukset@leabank.fi tai Lea Bank AB, Polhemsplatsen 5, 411 11 Göteborg, Ruotsi.
Kirjallisen valituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:
- Etunimi ja sukunimi
- Osoite
- Puhelinnumero
- Sähköpostiosoite
- Mitä valitus koskee ja mitä haluat meidän muuttavan
- Tapahtuman ajankohta
Saat kirjallisen vahvistuksen valituksen vastaanottamisesta. Saat myös tiedon odotetusta käsittelyajasta ja pyrimme vastaamaan kaikkiin valituksiin mahdollisimman pian. Valituskäsittelyn aikana keräämme kaikki olennaiset tiedot asiaan liittyen mahdollisimman kattavan arvioinnin tekemiseksi. Kaikkiin valituksiin vastataan kirjallisesti ja valituksen päätös/lopputulos perustellaan.
Jos et ole tyytyväinen valitusprosessin tulokseen, voit viedä asian Kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, sinun tulee olla yhteydessä Kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Oletko joutunut pankkitunnusten väärinkäytön uhriksi?
Jos epäilet pankkitunnustesi väärinkäyttöä, pyydämme sinua toimimaan seuraavasti:
- Ilmoita poliisille
- Ota yhteys pankkitunnusten myöntäjään ja jäädytä ne
- Ota yhteys asiakaspalveluumme 02 4809 3850 ja ilmoita tapahtuneesta
Jos mielestäsi asiaa käsitellään väärin, voit valittaa asiasta FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan (www.fine.fi).